Výměna a vracení zboží

 

 

 

 

 

 

 Jak postupovat při vrácení zboží 

Výměna i vrácení zboží je možné do 14dní. V případě vrácení po 14denní lhůtě, toto vrácení nebude uznáno.
Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené,  neušpiněné, včetně visaček, nezapáchající. V případě, že jste v balíčku obdrželi dárek k nákupu a vracíte zboží, nebo jen část zboží je nezbytné dárek, který jste od nás obdrželi vrátit. 

POZOR! Pokud je vráceno něco z objednávky, která splňovala limit pro doručení zdarma (tj. částka přes 2500 Kč), a po vrácení už objednávka tento limit nesplňuje, bude vrácení sníženo o částku na dopravné (tj. -69 Kč)!

 Platbu vracíme do 14dní na účet, který uvedete.

Zboží zasílejte výhradně přes Zásilkovnu na výdejní místo: (NE služba Zásilkovna domů kurýrem PPL nebo ČP- tyto balíky nebudou vyzvednuty!)

Kód pro vrácení Vám vygeneruje aplikace Zásilkovna nebo výdejní místo - kódy pro vrácení neposkytujeme.

Výdejní místo:

Bellas

prodejna O style

Mírové nám. 490/12

Jablonec nad Nisou

Do balíčku vždy na papír napište Vaše jméno, co vracíte a číslo účtu, kam máme vrátit peníze. 

Náklady na přepravu vrácení balíčku hradí kupující. 

 

Jak postupovat při výměně zboží

 

Zboží zasílejte výhradně přes Zásilkovnu!

na výdejní místo:

O STYLE

Mírové nám. 490/12

Jablonec nad Nisou

Do balíčku vždy na papír napište Vaše jméno, co měníte a za co.

Náklady na přepravu platí kupující.

Na balíček uvádějte: VÝMĚNA


Zboží zasílejte vždy doporučeně. Musí být nové, nenošené, včetně visaček.

Proveďte si na eshopu novou objednávku, do poznámky napište že se jedná o výměnu. (Novou objednávku nehraďte) Pokud se jedná o stejnou cenu uhraďte prosím pouze dopravu, v případě že je cena nižší- vrátíme Vám rozdíl. Pokud je cena vyšší prosíme o uhrazení rozdílu.

Na balíček, který zasíláte zpět uveďte, že se jedná o výměnu. Do balíčku vložte číslo nové objednávky. 

 

 

Reklamace:

Záruka je 24měsíců, nevztahuje se na běžné opotřebení, mechanické poškození, vypadnuté kamínky.

Zboží zasíeljte vždy pouze čisté, oprané. V opačném případě tato reklamace nebude vyřízena. 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.